Öncelikle yaşadığınız/gözlemlediğimiz aksaklıktan dolayı özür diler, sorunları çözmek adına bize yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz.
Adınız Soyadınız : (Dilerseniz İsminizi Gizli Tutarak) yazabilirsiniz GSM : Şikayetiniz bize ulaştığı, incelendiği ve bu konu hakkında yönetimimizce ne yapıldığını SMS olarak bilgilendirilmenizi sağlar. Sizi Aramanızı İster Misiniz? : Bunun için GSM numaranızı yazmanız ve burayı Evet işaretlemeniz gerekmektedir. Şikayet Konusu Birim : Şikayete konu olan sorunlar ve ilgili birimlerin performans tespiti için gereklidir.
Şikayetinzle birlikte Yönetim birimimize bilgilendirme SMS’i gönderilir. Yönetim gönderilen şikayetleri okur ve ilgili birimlerle koordinasyon sağlayarak gerekli çözümler üretilir. Bu aşamada GSM numarası yazdıysanız Şikayetiniz İnceleme Aşamasına Alınmıştır mesajını ve şikayetinizin süreçlerini takip etmeniz için Şikayet Kodunu (Cep Numarası Girdiyseniz) SMS ile alırsınız.
Şikayetinizin ne kadar sürede okunduğunu, nasıl çözüme kavuşturulduğu ve yöneticinin mesajı tarafınıza SMS’le gönderilen kod sayesinde sistemimizden inceleyebilirsiniz.
Çözümü Yeterli bulmadınız mı?
Sorun yok. Bizler en mükemmel hizmet için çalışıyoruz. Hemen altında “Siz Olsaydınız Ne Yapardınız” konulu çözüm köşemiz yer alıyor. Kusursuz hizmet vermek üzere önerilerinizi titizlikle gündeme alıyoruz.
Bizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür ederiz.